Thomas Azier
Urodzony w Holandii Thomas Azier zachwyca niezwykłym występem na festiwalu Come to the Woods w Dreźnie. Zręcznie eksperymentując z różnymi stylami, Azier jest jednym z najgorętszych popowych awangardzistów.