Pokojowa Nagroda Nobla 2025
Pokojowa Nagroda Nobla 2025 została przyznana Marii Corinie Machado. To przywódczyni antymadurowskiej opozycji w Wenezueli, która nie została dopuszczona do ostatnich wyborów prezydenckich. Od tamtego czasu Machado żyje w ukryciu w strachu przed aresztowaniem.