Zobacz Izrael i Palestyńczycy (1/2) Możliwy pokój
W środę wieczorem Donald Trump na swojej platformie społecznościowej oglosił, że Izrael i Hamas podpisały pierwszy etap procesu pokojowego. Według amerykańskiego prezydenta, Izrael wycofa swoje siły ze strefy Gazy i uwolni tysiące palestyńskich więźniów, a Hamas uwolni ostatnich zakładników.