Trompe l'oeil
Anne jest młodą mężatką oczekującą swojego pierwszego dziecka. Mieszka w ogromnym domu, gdzie przez większość dnia jest sama, pracując przy renowacji dzieł sztuki. Pewnego dnia znika na jeden dzień i traci pamięć. Kiedy się odnajduje, ma przy sobie tajemniczy obraz. Na dodatek czuje się ustawicznie obserwowana przez mężczyznę mieszkającego w domu naprzeciwko.