Niewinność
W ogrodzonym wysokim murem parku znajduje się tajemnicza szkoła dla dziewczynek. Mieszkające tam uczennice żyją w całkowitym odcięciu od świata. Uczą się tańca i biologii, przygotowując się na nieznaną przyszłość. Warunkiem opuszczenia placówki jest bezwzględne posłuszeństwo. W roli jednej z nauczycielek wystąpiła Marion Cotillard.