Zaproszenie do podróży
Osamu Tezuka, genialny rysownik, pokazywał po Ii wojnie światowej futurystyczne światy, które miały dać nadzieję i oddech Japończykom, mieszkającym w zrujnowanym wojną kraju. Do jego największych dzieł należą Atom Boy czy Przygody Księżniczki. Nazywany japońskim Disneyem, Tezuka zostawił po sobie tysiace planszy i obrazów, dokumentujących jego rewolucyjny styl.