Węgry: Budapeszt sprzeciwia się Orbanowi
Na Węgrzech rada miejska stolicy Budapesztu jest ekologiczna, eurofilska - znajduje się na antypodach skrajnie prawicowego, populistycznego rządu Viktora Orbána. Dla miasta, które już teraz boryka się z trudnościami finansowymi, zmniejszenie finansowania państwowego jest politycznym ciosem wymierzonym we wszystkich przeciwników obecnego rządu.