Joanna Szalona
W 1496 r. Joanna Kastylijska poślubia Filipa Habsburga, zwanego Pięknym. Ich małżeństwo zaaranżowane w celach politycznych okazuje się związkiem pełnym pasji i pożądania. Jednak miłość Joanny do męża przeradza się w obsesję, podsycaną jego niewiernością. Kiedy Joanna wstępuje na kastylijski tron, ambicje polityczne Filipa i dworskie intrygi prowadzą do jej uwięzienia i uznania za szaloną.