Mad Love
In 1496, Princess Joan of Castile enters a political marriage with Philip of Habsburg – but what begins as mutual passion soon unravels. As Joan becomes Queen of Spain, her devotion to Philip deepens into obsession. Surrounded by infidelity and court intrigue, her love is tested by forces more dangerous than desire.