Reset
Pietro wierzy, że za pandemią koronawirusa stoi Bill Gates i chce się podzielić tą wiedzą z całym światem. Regularnie nadaje na żywo w mediach społecznościowych, gdzie zdobywa coraz większą popularność. Z czasem Pietro musi zdecydować, co jest dla niego ważniejsze: poszukiwanie prawdy, czy rodzina.