Czy to prawda, że...?
Co moda mówi o funkcjonowaniu społeczeństwa? Kto decyduje, że niektóre ubrania są uważane a męski a inne za kobiece? Przyglądamy się tym fenomenom na przykładzie spodni, dziś uważanych za typowo męskie odzienie, jednak nie zawsze tak było i tak nie jest, w innych niż zachodnia, kulturach. Co o spodniach myśleli Grecy i Rzymianie i co z ich powstaniem mają wspólnego konie? Jak stały się symbolem męskości?