E adevărat că...
Ce ne spune un articol vestimentar despre modul în care funcționează o societate? Și cine decide ce e considerat masculin sau feminin? Documentarul analizează cum, de-a lungul istoriei, pantalonii au devenit un simbol al masculinității și demonstrează legătura dintre îmbrăcăminte și rolurile sociale.