Sztuczna inteligencja do ochrony infrastruktury podwodnej
Po atakach na gazociąg Nord Stream w 2022 r., Niemcy inwestują miliardy euro w sztuczną inteligencję, aby zwiększyć swoje bezpieczeństwo morskie. Projekt „Argus” analizuje duże ilości danych w celu zidentyfikowania potencjalnych zagrożeń dla kluczowej infrastruktury podmorskiej, takiej jak rurociągi naftowe, kable energetyczne i światłowody.