Worm: Powieść graficzna porównująca Castro i Trumpa
Ilustrator Edel Rodriguez pochodzi z Kuby. Uciekł do USA, gdzie został dyrektorem artystycznym magazynu Time, w wieku zaledwie 23 lat. Jego pierwsza, autobiograficzna, powieść graficzna zatytułowana „Worm”, jest wyraźnym ostrzeżeniem przed drugą prezydenturą Trumpa.