Most, który dzieli Włochy
Valter De Cillis był kurierem w jednej z firm świadczących usługi dla Amazona w Pizie. Został zwolniony z pracy pod zarzutem zbyt niskiej produktywności, której norma została ustalona przez algorytm na 150 przesyłek w ciągu 6-godzinnego dnia pracy. Jako działacz związku zawodowego USB, Valter walczył o zwiększenie bezpieczeństwa pracy kurierów. Teraz związek prowadzi kampanię w jego obronie.