An Italian Union Campaign in Defence of an Amazon Courier
Valter De Cillis was a delivery driver for an Italian logistics company working for Amazon in Pisa. He was made redundant, his employer criticising him for failing to deliver his daily parcels. But Valter is a member of a trade union and was fighting to improve safety conditions at work. Now, a campaign under the name “I Support Valter” is making waves.