Izrael: wojna bez końca?
Zewsząd wieje wiatr konserwatywnych zmian. Dlaczego "tradycyjne" poglądy są znów na fali? Sprawdzamy w Nowym Jorku, Moskwie, Budapeszcie, a w Seulu dowiadujemy się, jak na tę rewolucję reagują kobiety.