Nowa tożsamość żydowska34 min
Wojny w Ukrainie i Strefie Gazy wzbudziły fale antysemityzmu z jednej strony, a z drugiej - dumy z żydowskiego pochodzenia i żydowskiej kultury. W Gdańsku działa Maria Ka, piosenkarka, która przywaca do życia piosenki w jidysz i przypomina o żydowskiej historii miasta.