Podróże ze smakiem
Czym różnią się białe od zielonych szparagów? Dlaczego Niemcy to największy producent białych szparagów w Europie i kto pomaga im w zbiorach? Dlaczego tak kochamy te warzywa? Sprawdzamy z Lucie.