Tour de Konstytucja
Dania, która jest liderką w zakresie cyfryzacji, włącza właśnie wsteczny bieg. Tamtejsze ministerstwo edukacji zaleca ograniczenie korzystania z komórek i komputerów w szkołach i powrót do tradycyjnych podręczników i zeszytów. Chodzi o poprawę koncentracji uczniów i o rozwój relacji interpersonalnych. Zmiany w zachowaniach dzieci już są zauważalne.