Alain Delon
Alain Delon był legendą kina, prawdziwą ikoną. Odszedł 18 sierpnia 2024 r. w wieku 88 lat. Oddając mu hołd w naszym nekrologu, przypominamy fascynującą karierę króla ekranów, który podbijał serca widzów od Moskwy po Los Angeles. Przyglądamy się także jego złożonej, nie zawsze łatwej osobowości, którą zapamiętali ci, którzy skrzyżowali z nim swe losy.