Alain Delon: Legend of French Cinema
In a career spanning more than half a century, Alain Delon made over 80 films, thrilling audiences and critics alike with his performances. .As the world-famous French actor passed away on 18 August at the age of 88, we say goodbye to a legend of cinema.