W 2016 roku Donald Trump został wybrany na prezydenta Stanów Zjednoczonych dzięki głosom ewangelików. W 2024 r. miliarder triumfował ponownie, tym razem dzięki wsparciu od magnatów z Doliny Krzemowej, takich jak Elon Musk i Peter Thiel, po najbardziej reakcyjne i populistyczne nurty amerykańskiej prawicy. To sojusz, w którym jest więcej oportunizmu niż spójnej wizji świata.