Włoskie obywatelstwoHarris vs. Trump: co to oznacza dla Europy?
Kampania wyborcza w USA dobiega końca. Na początku listopada amerykańscy wyborcy zdecydują, kto będzie rządził przez następne cztery lata. ARTE pyta: Kamala Harris czy Donald Trump - który program najlepiej współgra z europejskimi interesami gospodarczymi, obronnymi oraz klimatycznymi?