Olimpiada bez kontroli antydopingowej11 min
W 2026 roku w Las Vegas mają odbyć się Enhanced Games – igrzyska, podczas których doping to zasada. Wystartują tylko zawodnicy korzystający z substancji zwiększających wydolność, a publiczność ma podziwiać „ulepszone” ciała. To prowokacja i zaproszenie do dyskusji o etyce, granicach ludzkiego ciała i nowym wymiarze rywalizacji.