Lumea în imagini
Jocurile Olimpice pe steroizi – aceasta este promisiunea acestui spot promoțional. Organizate în 2026 în Las Vegas, „Enhanced Games” anunță apariția unor sportivi cu performanțe îmbunătățite chimic. O privire asupra unei noi competiții sportive în care trișatul este ridicat la rangul de regulă a jocului.