Przeklęty kot! (26/30)
Stéphane wraca z biegania i od razu zaczyna kolejny trening – tym razem robi pompki. Komar oczywiście nie zamierza przegapić okazji, by wziąć udział w ćwiczeniach. Stéphane postanawia przetestować jego koci instynkt za pomocą odbijanej piłki. Zabawa szybko przeradza się jednak w prawdziwą obsesję!