Przeklęty kot! (14/30)
Komar przeprowadza eksperyment: wszystko, co zrzuci z krawędzi, roztrzaskuje się o podłogę. Stéphane, zajęty budową modelu samolotu, ma już dość kocich wybryków i postanawia dać mu nauczkę. Wpada na genialny pomysł, ale w tym chaosie szybko okaże się, który z nich pierwszy straci panowanie nad sobą.