Przeklęty kot! (13/30)
Zima, śnieg za oknem, a Stéphane z ciężkim przeziębieniem marzy tylko o spokoju. Tymczasem Komar nudzi się i wciąż domaga się otwierania drzwi na ogród. Kot z radością myśli o pozbyciu się wreszcie tego głupiego człowieka. Jest tylko jeden problem: jeśli Stéphane umrze, kto będzie napełniał miskę?