"PASSING" - Johan Inger
Choreografia Szweda Johana Ingera podkreśla wirtuozerię i emocjonalną ekspresję Ballet BC w całym jej spektrum. "PASSING" to podróż przez różne etapy życia i jest skrojona na miarę innowacyjnego stylu kanadyjskiego zespołu. Inger, znany ze swoich narracyjnych prac w Nederlands Dans Theater w Hadze i Cullberg Ballet w Sztokholmie, w "PASSING" oddaje całą różnorodność ludzkich emocji - od radości po rozczarowanie i smutek. Poetycki teatr tańca, który sprawia, że wieczór w Grand Théâtre de la Ville de Luxembourg staje się niezapomnianym przeżyciem.