Sztokholm 1975. Terroryści w ambasadzie Niemiec (1/2)
Sztokholm, 24 kwietnia 1975. Pięciu mężczyzn i jedna kobieta, uzbrojeni w pistolety, granaty i kilkanaście kilogramów trotylu, wtargnęli do ambasady RFN i wzięli zakładników. Sześcioro terrorystów to członkowie Frakcji Czerwonej Armii, skrajnie lewicowego ugrupowania.