Jimmy Sommerville
Jest rok 1984. Brytyjskie społeczeństwo jest przesiąknięte konserwatyzmem. Zespół Bronski Beat nagrywa przebój "Smalltown Boy", hymn queerowej tożsamości. W czasie epidemii AIDS i homofobicznych nastrojów, Jimmy Sommerville, wokalista zespołu staje się symbolem i idolem dla wielu młodych chłopaków.