Baskijskie siłaczki31 min
Kamień waży tyle co lodówka. Trzeba go podnieść jak najwięcej razy. Do niedawna ten tradycyjny baskijski sport był przeznaczony tylko dla mężczyzn, jednak coraz więcej kobiet wkracza w ten świat.