Albania: raj dla ekspatów?31 min
Albania od dawna była kojarzona z gangami, korupcją i imigrantami zarobkowymi. Dziś ten klejnot Adriatyku odwiedza coraz więcej turystów, a także emigrantów z bogatszych krajów, których przyciąga klimat i niskie koszty życia.