Finał Prix de Lausanne 2024
Po czterech dniach intensywnych zajęć i treningów nadszedł czas, aby młodsi zawodnicy 52. Prix de Lausanne stanęli przed jurorami. Kto spośród tych utalentowanych zawodników w wieku od 15 do 16 lat zrobi wrażenie na jury?