"Rodzina akrobatów"Kader Belarbi & Ballet du Capitole
Choreograf Kader Belarbi połączył siły z kolektywem Ballet du Capitole. W wyniku tej współpracy powstał niezwykły spektakl inspirowany obrazami z serii “Rodzina akrobatów” Pabla Picassa.