Finał Prix de Lausanne 2024Najważniejsze wydarzenie pięciodniowych zawodów!
Prix de Lausanne 2024 dobiega końca po pięciu intensywnych dniach rywalizacji. Zmniejszająca się grupa uczestników, którzy wciąż biorą udział w konkursie, po raz ostatni zmierzą się ze sobą, by zaimponować jury i jego przewodniczącej Darcey Bussell.