Junior SelectionsPrix de Lausanne 2024
The prestigious Prix de Lausanne brings together 87 young dancers from across 19 countries for its 2024 edition. These promising young artists aged between 15 - 18 are competing to gain entry into the best international dance schools.
After four days of intensive classes and coaching, it's time for the junior competitors at the 52nd Prix de Lausanne to go up in front of the judges. Who among these bright talents aged between 15 and 16 will impress the jury?