Cyrk jutra
Zapraszamy Was na wyjątkowy wieczór w wyjątkowym miejscu! Paryskie Muzeum Wesołego Miasteczka (Musée des Arts Forains) odsłania przed nami swój świat pełen świateł i luster podczas corocznego Festiwalu Cyrku Jutra. Akrobatki, żonglerzy, futurystyczne maszyny – co za klimat!