Re: francusko-niemiecka policja
Francusko-niemiecka jednostka operacyjna o nazwie „Daniel Nivel” to jedyna taka grupa w Europie. Działają w niej ramię w ramię francuscy i niemieccy policjanci, stale rozwijając swoje umiejętności w zakresie bezpieczeństwa i obrony.