Bernstein i Gershwin
Leonard Bernstein i George Gershwin, dwaj czołowi kompozytorzy amerykańscy XX w., nadają ton świątecznemu koncertowi z Orkiestrą Narodową Francji i pianistką-wirtuozką Lise de la Salle pod dyrekcją Stéphane'a Denève'a. W programie: żywiołowa uwertura do operetki "Kandyd", a następnie - "Amerykanin w Paryżu". Na finał - "Błękitna rapsodia" ("Rhapsody in Blue") Gershwina.