Rihanna: ambasadorka muzyki pop
Awans Rihanny na globalną ikonę popu wydaje się niemal bajkowy: dorastając w skromnych warunkach na Barbadosie, opuściła karaibską wyspę jako nastolatka, by zostać gwiazdą popu i miliarderką w Nowym Jorku. Rihanna jest najważniejszą przedstawicielką swojej ojczyzny. Najmłodsza republika na świecie dopiero w 2021 roku oderwała się od brytyjskiej korony. Film opowiada o karierze Rihanny z perspektywy jej rodzinnej wyspy i śledzi jej podwójną rolę jako globalnej gwiazdy i bohaterki narodowej.