360° Świat bez granic
Dla wychowanych wśród natury Samów, przeprowadzka do domu starców nie wchodzi w grę. By seniorzy mogli żyć swoim własnym rytmem w środowisku, którego znają, fiński rząd rekrutuje „wiejskich pomocników”, którzy pomagają im w codziennym funkcjonowaniu.