360° Reportaj
În nordul Finlandei, Janne Aikio parcurge în fiecare zi zeci de kilometri pentru a-i sprijini pe bătrânii laponi. Pentru ei, plecarea la un cămin de bătrâni ar însemna ruperea de identitatea lor. Statul finlandez încearcă să le ofere tot sprijinul necesar, astfel încât să poată rămâne în propriile case chiar și atunci când nu se mai pot descurca singuri.