Pedofilia
Na podstawie dokładnej analizy tysięcy kont na Instagramie i zeznania ekspertów, takich jak Arturo Béjar, były inżynier Meta Group, to wstrząsające śledztwo ukazuje słabość mediów społecznościowych w walce z pedofilią.