Izrael: wojna bez końca?
Populiści rosną w siłę w Europie. Viktor Orban niezachwianie rządzi Węgrami i wspiera Władimira Putina. Słowacki premier, Robert Fico, idzie śladami swojego kolegi zza miedzy. Na cel obrali obie „zgniły Zachód” i jego zdegenerowaną kulturę, która zagraża tradycyjnej rodzinie.