A Golden Age of Populism31 min
Populism is flourishing everywhere. In Hungary, Viktor Orban is sowing division by showing his sympathy for Putin. In Slovakia, Prime Minister Robert Fico is subverting the media and culture sectors. In Russia, Masha Borzunova explains the "humanitarian visa" issued by Putin to welcome with open arms those who wish to flee the ‘decadent’ West.