30 lat po zakończeniu apartheidu Republika Południowej Afryki stoi przed nowymi wyzwaniami. Pokolenie "Born Free", które urodziło się po 1994 roku - kiedy Mandela został wybrany na prezydenta - zmaga się z ubóstwem, brakiem pracy i perspektyw. Muzyka, która odgrywa ważną rolę w południowoafrykańskim społeczeństwie, może być wyjściem z tej sytuacji.