Marlon Brando
Marlon Brando jest jednym z najsłynniejszych aktorów XX wieku na świecie. Jego role w "Czasie Apokalipsy" i "Ojcu Chrzestnym" pozostają niezapomniane. Politycznie był szczególnie zaangażowany w amerykański ruch na rzecz praw obywatelskich. Wielką miłością Brando była jednak nauka. W 1966 roku nabył atol Tetiaroa na Morzu Południowym w celu opracowania tam modelu ekologicznego: miały tam być prowadzone badania, miał powstać rezerwat morski i hotel. Wiele przeszkód zagroziło jego ambitnym planom. Dokument opowiada historię Brando i jego "raju".