Potwór z Loch Ness wiecznie żywy11 min
Cztery kamery filmują brzegi Loch Ness 24 godziny na dobę. Pasjonaci oglądają godziny nagrań i szukają dowodów na istnienie Nessie. Dlaczego ta tajemnica tak nas fascynuje?